10.01.2013

Tipuri de postari intalnite pe facebook ..[2]

Da .. Trcem astazi la partea a doua din ceea ce numesc eu "stres" in ceea ce priveste minunata comunitate facebook ;;) Siii sa incepem cu ...

1.Concursurile de genul "Da like si share la poza asta apoi scrie intr-un comentariu gata si poti castiga prin tragere la sorti un i-phone 6:>" No shit ... :( Trist e ca sunt miiii de ahtiati care vaneaza fiecare concurs .. (nu zic poate unele sunt reale :-??) ... Dar am un sfat ... Fratilor nu mai mancati tot ce zboara pareti disperati .. :|...
2.Nu am nimic cu paginile de pe facebook menite tutor activitatilor ... DAR exista un tip de publicitate intre pagini care pe mine una ma scoate din minti :| ... Si ma refer la acea publicitate gen ... "Nu cobora ... Treaba ta eu te-am avertizat ... Ma da tu chiar ai curaj .. bla bla bla ... si la final ... Acum ca ai ajuns aici da like la .... " x( ... Nu pe bune ... Merge odata hai de doua ... dar la fiecare 5 minute ... sa vezi aceeasi si aceeasi chestie .. :|

3.Revin la pozele care sunt menite sa scoaata din oameni cele mai dragute sunete ... Si ma voi referi la pozele cu animale lovite sau maltratate ... Da stiu stiu ... sunt triste scarboase .. Oamenii care fac asa ceva unor animale sunt niste cretini fara suflet ... Dar cu un share pe facebook nu o sa le ajutati credeti-ma :|

4.Pozeele de la aplicatiile de genul ... "Afla anul in care o sa mori" ... Da si iti scrie ca mori in 2099 ... si daca se intampla sa mori in 2 zile ce faci ?/:) ... " Afla ce iti va aduce Mos Craciun " Ciudat e ca la majoritatea apare ca primesc I-phone5 ... Samsung Galaxy SIII .. Tablete I-pad ... Puii mei de genu ... Ba al dracu mos bogat mai e .. :| .. Trist la toata asta e ca unii chiar se asteapta sa primeasca ce scrie acolo .. :| ... "Afla daca iubitul te inseala " ... Uauauauuauauuaaa ... :)) Si cum poti tu sa`mi spui asta cu certitudine .. Adica fac rahatul ala de quiz .. si imi iese ca ma inseala si ma duc la el ma iau de el ca de ce asa si nu pe dincoolo si sa descopar ca el saracu nu m-a inselat ... :| Nice nu ?;;) .. Si as putea sa continui dar ... :-j

5.Pozele cu mesajul .. "Da share si vezi ce se intampla /Da share si o sa vezi ce se ascunde dupa punctul rosu" .. Oh nu !?! Ce s-a intamplat ...? Ai dat share siii nimic?:O Ce trist ... :( Te afli in situatia in care unii pur si simplu rad de tine ca ai picat in plasa lor de a strange Share-uri .. !! Iuppie .. Esti inca unu care pune botu` !! Felicitari :-bd ai un os ;) Lupta cu incredere pentru al doilea ..:D

6.Chestiile alea ... "Ai curaj sa iti scrii ultima nota?/Care e cea mai mica nota a ta ?" ... De ce ?:-s ... Vrei sa te compari cu mine sa vezi daca esti mai destept sau nu ..? Sau esti mama ... si vrei sa ma prinzi in capcana ?:-s ... "Ce materie preda dirigul/diriga tau/ta?" ... /:) :-? Preda materia numita <<Ce-ti pasa?>> ;;) ... "Cate ore ai azi?/Ce ore ai azi ?" De ce te intereseaaza ... esti vreun asasin platit sau un rapitor pus pe urmele mele si ai nevoie de detalii ca sa stii cand sa ma prinzi ....?:-s  .. Pe bune ... :-j

7.Haaa ... si ajungem la ceva dulce ... toate discutiile despre Nutella ... Da acelea care incep de obicei cu renumita fraza " Bleach :-& Toata lumea e cu Nutella acum .. Eu sincer am crescut cu Finetti" ... Nuuu mai spuneee :) Uite si eu tot cu Finetti am crescut ... Dar pentru ca mananc si Nutella am facut o crima umanitatii ..?:-s .. Sau daca mananc numai Nutella ... asta inseamna ca ceeee sunt un infractor .. Baii fiecare cu ce-i place .. nu te poti baga in gustul omului .. -_-"

8.1000001 postari legate de meciuri .. Mda .. e ok ... le accept pentru simplul fapt ca ma scutesc de a mai da drumul la tv :-? Darr cum nu se poate o poveste cu happy end ... apar tot atatea contra-posturi care suna cam asa " Baaaa avem si noi tv ... vedem si noi ce se intampla " ... Hai nu zau .. si daca ai tv ... si vezi ce se intampla de ce stai pe facebook sa te enervezi ca vezi postarile ...? Nu pricep ...decat sa te atatci atat penttru o chestie minora .. mai bine stai dracu in banca ta ... te uiti la meci si abea dupa intrii pe facebook nu?:-?

9.Siii ultima pe ziua de azi .. este o postare care o sa inunde facebook-ul in vreo 3 zile asa ... Da vorbesc despre acele postari "Panicheaza-te maine incepe scoala" "Oh nuu iar scoala " " De ceeeeeeeeeeeeeeeeeeee?" ... Si multe alte chestii :-? ... E cam aceeasi chestie ca la ziua de luni .. Oameni buni ... nu o sa dispara subit scoala doar pentru ca voi nu vreti sa mergeti la ore si vreti sa dormiti (Sincer si eu as vrea asta ... ) dar pentru numele lui Dumnezeu nu va mai plangetii ca la toti incepe scoala deci nu sunteti singurii de pe planeta ... -_-



Caam atat ..!!
Ah da ... repet ... NU AM NIMIC CU NIMENII!!


Hope you like it !!:)


2 comentarii:

  1. Cred ca e o boala ce se intinde dincolo de facebook si invaluie internetul intr-o mantie de nervi. Nu credeam vreodata ca se poate extinde atat de tare acest fenomen cunoscut sub numele de "reclama" ... penibil!

    RăspundeţiȘtergere